| La temporada s’ha acabat per l’equip de futbol sala del centre en caure eliminat davant del CEIP Carlit en un partit emocionant que no es va resoldre fins la tanda de penals.
Carlit va plantejar el partit amb una tàctica defensiva, intentant tancar espais i no deixant cap escletxa al seu rival, mentre que Stucom no era capaç de articular el seu joc d’atac i la circulació de pilota no era gens ràpida ni fluïda. Tot i així, la primera oportunitat clara va ser per al nostre equip en una passada de Miquel Alcón cap a Iván Rojano que va regatejar al porter però va perdre angle de xut i no va poder culminar la jugada amb èxit. Carlit també va amenazar la porta de Quim Molina amb algun xut llunyà però sense anar entre pals. La tònica de la primera meitat va ser sempre la mateixa, amb moltes precaucions per part d’ambdós equips i un joc lent i avorrit.
La segona meitat va començar amb els mateixos paràmetres però de mica en mica Carlit va començar a ensenyar les urpes i el partit va entrar en una fase d’atacs i contraatacs en la qual Carlit creava més perill a Stucom que a la inversa. El nostre equip no arribava clarament a la zona de perill i només ho provava amb xuts llunyans o llançaments de falta que sempre eren resoltes amb molta seguretat pel bon porter de Carlit.
Va ser en aqueta fase de joc quan una jugada afortunada va propiciar el gol del Carlit. Un xut llunyà molt desviat va impactar a l’esquena d’un jugador del propi equip del Carlit i va descolocar totalment al nostre porter. El gol va ser un gerro d’aigua freda però va donar pas als nostres millors moments de joc. Stucom va atacar amb més convicció i el fruti va arribar en una bona combinació que va culminar Martín Valencia allotjant la pilota a la xarxa del Carlit.
A partir d’aquest moment es van viure els minuts més emocionants perquè ja quedava poc per acabar i els dos equips anaven a buscar el gol decisiu. Stucom va patir algun ensurt, però la poca punteria dels rivals va facilitar que no es mogués el marcador fins que els àrbitres van xiular la fi del partit.
La pròrroga no va aportar novetats. Stucom tenia cinc faltes i Carlit va fer la cinquena només començar però cap dels dos equips va arribar al doble penal. La jugada clan va produir-se quan faltava només un minut i mig per acabar la pròrroga: una passada de Miquel Alcón va deixar sol davant del porter a Juli Lucas però l’un contra un no va ser resolt pel nostre jugador i d’aquesta manera es va acabar el partit.
Els llançaments des del punt de penal van posar el punt i final a la temporada d’Stucom. Miquel Alcón va marcar el primer, Carlit també; Juli Lucas va estavellar la pilota al pal i va anar a fora, Carlit va marcar; Iván Rojano va marcar i Carlit també, davant la decepció del nostre equip que veia com el somni del la lliga se n’anava en orris. Stucom s’acomiadava del campionat havent perdut només un partit i havent marcat més ningú i havent-ne encaixat menys que cap altre equip.
Alineació inicial: Quim Molina, Miquel Alcón, Oriol Dols, Martín Valencia i Iván Rojano. També van jugar Juli Lucas, César Fernández i Enric Martí.
|