| L’equip del Centre d’Estudis Stucom va sumar la seva tercera victòria consecutiva de la temporada en guanyar per un abultat 2-8 a la pista del Montseny.
El partit va resultar molt plàcid ja que en els primers minuts Stucom es va avançar ràpidament amb dos gols en els primers 5 minuts i això va posar les coses molt fàcils. Tot i jugar a ràfegues, els postres jugadors van imposar la seva millor qualitat tècnica davant d’un Montseny molt voluntariós que jugava amb la força que li donaven els seus seguidors des de la grada. Els gols van anar caient a la primera part i, malgrat algun ensurt a la porteria de Quim Molina i un gol encaixat com a conseqüència d’una errada puntual en defensa, el resultat a la fi de la primera meitat era ja de 1-4 al nostre favor.
A la represa el joc va continuar amb la mateixa tònica: bones estones de joc ràpid i trenat i d’altres de força imprecisió. Cal destacar que l’equip local, tot i tenir sempre el marcador en contra, va tenir fe fins el darrer minut i mai va baixar la guàrdia. Tanmateix, els jugadors d’Stucom van ampliar el seu compte de gols fins arribar als vuit finals.
Alineació inicial: Quim Molina, Sergio Chorrero, Martín Valencia, Miquel Alcón i Iván Rojano. També van jugar Juli Lucas, César Fernández, Enric Martí, Gerard Cano, Juan Carlos Colado i David Martínez.
|