| |
El nostre equip va guanyar el segon partit de lliga a la pista del CEIP Carlit en un partit que va tenir dues cares clarament difereciades.
A la primera meitat, el domini de l’equip del centre va ser total. Tocant bé la pilotra, amb molta seguretat defensiva i amb atacs molt perillosos, STUCOM es va fer l’amo del partit i la conseqüència és el resultat de 0-3 amb què va acabar la primera part. El primer gol no va trigar i Martín Valencia va rematar a la zarza una sacada de còrner aprofitant un forat que li va deixar la defensa del Carlit. El gol va anar molt bé perquè l’equip local havia d’atacar i STUCOM només havia de procurar robar pilotes i contraatacar. Miquel Alcón va fer el segon en una bona jugada personal i Iván Rojano va arrodonir el 0-3 amb què acabaria la primera part.
A la segona meitat, però, la decoració va canviar. Conscient que tenia el partit molt costa amunt, Carlit va presionar la sortida de pilota d’Stucom i això va descentrar l’equip, que tenia problemas per treure la pilota ben jugada. Toti Aixa, la pressió dels locals no es traduïa en jugades clares de perill, exceptuant una xut ras al pal que va ser l’ensurt més gran pel que va passar la porteria d’Stucom. Tot i així, El nostre equip també va tenir alguna oportunitat aïllada per marcar algun gol. Carlit va escurçar distàncies amb una bona jugada d’atac i el seu entrenador s’ho va jugar el tot per tot en avançar molt la posició del seu porter, gairebé un jugador més. Tanmateix, el sistema defensiu del nostre equip va funcionar a la perfecció i no es va encaixar cap més gol.
Alineació: Carlos Sánchez, Sergio Chorrero, Miquel Alcón, Martín Valencia, Iván Rojano. També van jugar Quim Molina, Juli Lucas, César Fernández i Enric Martí
|