STUCOM Centre d'estudis - Batxillerats i Cicles Formatius - Pelai nº8 08001 Barcelona. Tf 93 301 5696 - email: stucom@stucom.com
Catalā Espaņol English
  banner
Batxillerats CFGS/CFGM Informātica CFGS Telecomunicacions CFGS Administraciķ CFGS Mārqueting CFGM Gest. Administrativa
Contactar Internacional Intranet Campus Mapa Stucom Mapa web
Presentació
Ubicació
Batxillerat
CFGM
CFGS
Programa Garantia Social
Preparació a Prova Accés
Formació Ocupacional
Formació continuada
STUCOM Internacional
Borsa de treball
Departaments
Activitats
Esports
Serveis
Notícies
Secretaria i Administraciķ
Sol.licitud d'Informaciķ
Sol.licitud de plaįa
Futurs estudiants
Familiars
Antics alumnes
Estudiants actuals
Professorat - PAS
ISO 9001
Instal·lacions esportives
Competicions

Jornades esportives

 
    Esports

Lliga del Consell Escolar de Barcelona

BÀSQUET FEMENÍ

 
Data 23/02/08
STUCOM 28  Institució Pere Vergés 54
 
  El partit  

El Centre d’Estudis Stucom jugava el seu segon partit contra la Institució Pere Vergés amb dues baixes importants en l’equip. Les dues jugadores altes i interiors d’Stucom no estaven disponibles per al partit. Així doncs, Stucom no podia comptar ni amb la capitana Gemma Pariente ni amb Patrícia Lodeiro.

Tot i els problemes de l’equip, Stucom va sortir sense complexes i va aconseguir la primera cistella per mitjà d’Adriana Ferrer, que s’estrenava així amb la samarreta d’Stucom. Però des d’un inici es va poder comprovar que el nivell de joc de la Institució Pere Vergés era superior a les noies d’Stucom amb un parcial de 1-12 en només 3 minuts. Stucom va tenir problemes per a sortir de la pressió que realitzava la Institució Pere Vergés, per això el parcial encaixat. El temps mort local va ajudar a acabar el primer període amb millors accions, provocant un parcial de 3-3, amb 3 punts de Carla Urgel, que tancava el primer període amb Stucom perdent per 6-15. A la reanudació del joc, Stucom va encadenar males decisions en les passades i el cansament començava a afectar a l’equip. Això va provocar que les noies d’Stucom encaixessin un parcial de 0-12, en 7 minuts sense anotació local que deixava el marcador en 6-27. Una nova xerrada va fer acabar el segon període amb millors decisions fent un parcial de 5-4 favorable a Stucom amb 4 punts de Mariona Olmos. Al descans, 11-31 favorable a la Institució Pere Vergés. La diferència demostrava el nivell de joc dels dos equips.

Després del descans tot seguia igual. La Institució Pere Vergés seguia pressionant i les noies d’Stucom continuaven amb problemes per a sortir de la pressió però ja arribaven a muntar joc en estàtic que no es finalitzava amb encert sota cistella. En canvi, la defensa d’Stucom va ser millor i en 5 minuts de joc es va aconseguir frenar l’anotació visitant, 11-35. Stucom va encadenar bones accions en la sortida de pressió que van acabar en cistelles d’Adriana Ferrer i Mariona Olmos. S’arribava al final d’un tercer període jugat millor amb 17-41 en el marcador. En l’últim període, Stucom va continuar lluitant i treballant per a millorar. La defensa continuava a bon nivell i en atac es van anotar per mitjà d’una acció individual de Jenifer Díez i un nou contraatac d’Adriana Ferrer, 21-47. Mentre que Carla Urgel va aconseguir 3 punts més abans de ser expulsada per 5 faltes personals, i la Institució Pere Vergés aconseguia la màxima diferència en el marcador amb un 24-54. Abans d’acabar el partit, una nova cistella d’Adriana Ferrer i 2 tirs lliures anotats per Jenifer Díez, deixaven el marcador final en 28-54 favorable a la Institució Pere Vergés. L’equip femení d’Stucom no va superar les baixes que tenia i va patir la segona derrota en aquesta fase contra un equip més superior a elles.

 
  Les jugadores

#

 

Pts

3P

1P

FP

4

 Jenifer Díez

5

0

3/7

4

5

 Carol Quesada

0

0

0/0

0

6

 Adriana Ferrer

9

0

1/2

4

8

 Marina Sánchez

0

0

0/0

3

10

 Mariona Olmos

6

0

0/0

2

14

 Carla Urgel

8

0

4/12

5

 

 

Jugadora destacada: La jugadora de primer any Adriana Ferrer va ser la jugadora destacada del partit. Va aconseguir anotar la seva primera cistella des de que juga amb Stucom i sorprenentment va finalitzar sent la màxima anotadora del partit per part d’Stucom amb 9 punts. Va aconseguir anotar gràcies a cistelles sota l’anella després de córrer bé els contraatacs. Bon partit d’Adriana Ferrer en el seu primer any amb Stucom.

L’única pivot d’Stucom disponible per al partit era Carla Urgel. Va finalitzar el partit amb 8 punts. Va intentar que les baixes de Gemma Pariente i Patrícia Lodeiro no es notessin però no va estar molt encertada i el rival va poder frenar les seves penetracions a cistella. L’aler Mariona Olmos va anotar 6 punts, al igual que Adriana Ferrer, va anotar gràcies a cistelles després de contraatacs. La base Jenifer Díez, 5 punts, va tenir molts problemes per a sortir de la pressió tot i tenir l’ajuda de Marina Sánchez. Entre les dues van perdre moltes pilotes a l’inici del partit però al final van encadenar bones accions per a sortir de la pressió.

Cinc inicial: Jenifer Díez, Marina Sánchez, Adriana Ferrer, Carol Quesada i Carla Urgel. També va jugar Mariona Olmos.







©2002 STUCOM Centre d'Estudis - Versió Website 3.0 gener 2003
pelai nº 8, 08001 Barcelona, Telèfon: 933015696, e-mail: stucom@stucom.com
Privacitat de dades - Avís legal